k

*uzupełniam listę na bieżąco, więc jest już więcej niż pięć książek, ale tytuł zostawiłem dla zachęty dla leniwych, którym nie będzie się chciało czytać więcej niż pięć ;)


Ogólniej o inwestowaniu w nieruchomości:


Dolf de Roos "Real Estate Riches: How to Become Rich Using Your Banker's Money"- książka wprawdzie po angielsku, ale napisana bardzo przystępnym językiem. Światowy bestseller, absolutna podstawa, warto się wysilić i odświeżyć swój angielski ;)

Robert Kiyosaki "Bogaty Ojciec Biedny Ojciec" - miałem o tym nawet nie pisać, bo przecież wszyscy czytali Kiyosakiego... A może Ty nie czytałeś? To czas najwyższy ;)

Bartosz Nosiadek "Zarabianie prawdziwych pieniędzy" - Bartek jest inwestorem w nieruchomości i deweloperem, na flipowaniu mieszkaniami został milionerem. W Polsce, w niedużej miejscowości. No to chyba się jednak da. Warto się od niego uczyć.



Pomocne przy kupowaniu mieszkań na wynajem i na flipa:


Ken McElroy "ABC jak inwestować w nieruchomości" - książka jest wprawdzie ogólnie o inwestowaniu w nieruchomości, ale posiada cały szereg praktycznych porad jak wybrać i kupić odpowiednią okazję, dlatego umieściłem ją w tej kategorii. Dowiesz się z niej jak uzyskać odpowiednią cenę za nieruchomość praktycznie jej nie negocjując oraz jak budować portfel mieszkań na wynajem.

Marcin Marczak "Jak kupować nieruchomości poniżej ich wartości rynkowej" - jedna z pierwszych książek jakie przeczytałem na temat nieruchomości. Kupiłem ją jak byłem studentem i mieszkałem w małym, wynajmowanym pokoiku. Teraz, zaledwie 5 lat później, sam wynajmuję studentom takie pokoiki :) Więc wiedza, o ile się ja zastosuje, działa. Marcin tłumaczy w tej książce podstawy dotyczące szukania dobrych okazji i zmotywowanych sprzedających gotowych opuścić cenę. Zdecydowanie polecam.

Robert Mayer "Jak wygrać każde negocjacje" - książka absolutnie genialna i konieczna do przeczytania dla każdego przedsiębiorcy, nie tylko w branży nieruchomości. Na pewno bardzo pomoże Ci w kupowaniu mieszkań w dobrej cenie i w atmosferze przyjemnych dla obu stron negocjacji. Podstawa w negocjacjach to wzajemna sympatia, czego nauczyłem się m.in. od Roberta Mayera.



O zarządzaniu najmem:


Sławek Muturi "Zarządzanie najmem" - temat za którym nie przepadam, dlatego radzę go przestudiować wszystkim obecnym i przyszłym inwestorom, którzy zastanawiają się, czy samemu zarządzać najmem, czy oddać to profesjonalnej firmie.


*I dodatkowe książki, które przeczytać warto:


Jak znaleźć i kupić mieszkanie - jedna z pierwszych książek jakie przeczytałem na temat kupowania mieszkań, absolutne podstawy, dobre dla zupełnie początkujących.

Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Najciekawsze materiały prosto na Twojego maila:

Zgadzam się z Polityką Prywatności

O autorze:

O autorze:
Wojciech Gil - przedsiębiorca, inwestor, prawnik. Właściciel WG Property sp. z o.o. (inwestycje w nieruchomości). Z wykształcenia prawnik i historyk, z zamiłowania pasjonat wszelkich form przedsiębiorczej działalności człowieka.

Śledź na Facebooku:

Wojciech Gil. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Reklama:

- Copyright © wojciechgil.pl -Metrominimalist - Designed by Johanes Djogan -